Helaas kun je in jouw onderneming te maken krijgen met weerstand en agressief gedrag van klanten. Bijvoorbeeld klanten die eisen stellen of de instructies niet opvolgen. In deze training leer je adequaat te reageren bij dit soort vervelende situaties. Zo bouw je aan jouw zelfvertrouwen en mentale weerbaarheid.
Voor wie
De training is bedoeld voor ondernemers en hun medewerkers werkzaam in winkelcentrum Diemerplein.
De preventietraining bestaat uit de volgende elementen:
– Hoe voorkom je overlast of agressie?
– Hoe benader je een klant die ongewenst gedrag vertoont of agressief is?
– Waar ligt de grens bij optreden?
– Wanneer doe je aangifte?
– Wat is een ontzegging en wanneer kun je dit toepassen?
– Gebruik van kalmeringstechnieken
Voorwaarden
Aan de training zijn geen kosten verbonden. Je kunt je voor deze training aanmelden via de Ondernemersvereniging.
Samenwerking
Deze gratis training is mede mogelijk gemaakt dankzij Ondernemersvereniging Diemerplein.