Skip Navigation or Skip to Content

Veilig ondernemen in de horeca

Agressie- en weerbaarheidstrainingen

Een klant bij de receptie van een hotel die met agressief gedrag zijn zin probeert door te drijven, of gasten die hun frustratie afreageren tijdens een restaurantbezoek – het is gedrag waar ondernemers en hun personeel steeds vaker mee te maken krijgen. Om horeca ondernemers en medewerkers weerbaarder te maken tegen dit soort situaties, organiseren wij agressie- en weerbaarheidstrainingen. Deze praktijkgerichte en interactieve trainingen bieden concrete handvatten, zodat medewerkers regie kunnen behouden in lastige situaties. Deze training gaat door bij minstens 20 deelnemers uit vier verschillende ondernemingen. Privésessies zijn niet mogelijk, dus nodig zeker je (ondernemer)buren uit! Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of om een training aan te vragen.

Training aanvragen.
Foto van een man in een hoodie die zijn hand beschermend voor zijn gezicht houd

E-learning: omgaan met agressie en geweld

Om winkel- en horecamedewerkers te helpen agressie te herkennen en er effectief mee om te gaan, hebben wij de gratis e-learning ‘Omgaan met agressie en geweld’ ontwikkeld. In deze interactieve online training leren deelnemers de verschillende vormen van agressie herkennen, gepast te reageren én situaties zoveel mogelijk voorkomen. Met praktijkvoorbeelden uit de winkel en horeca maken deelnemers keuzes en zien direct het effect van hun handelen. Ook komt de STOP-methode aan bod, handig als agressie persoonlijk wordt. Na afronding ontvangen deelnemers een certificaat. Zo helpen we ondernemers en hun medewerkers om voorbereid en sterker op de werkvloer te staan.

Start hier de E-learning agressie en geweld.
Agressieve, boze man aan de balie van een winkel

Diefstalpreventietrainingen

Hoe goed is jouw zaak beveiligd tegen diefstal? Zie je een potentiële dief op tijd? Heb je wel eens gehoord van een gelegenheidsdief? En vooral: hoe kun je diefstal voorkomen? Tijdens onze praktische diefstalpreventietraining verkrijgen jij en je medewerkers alle antwoorden op bovenstaande vragen. Je ontdekt hoe je signalen herkent, situaties juist inschat en veilig handelt bij verdachte omstandigheden. Met herkenbare voorbeelden en tips uit de praktijk vergroten we de alertheid én weerbaarheid op de werkvloer. Deze training gaat door bij minstens 20 deelnemers uit vier verschillende ondernemingen. Privésessies zijn niet mogelijk, dus nodig zeker je (ondernemer)buren uit!

Training aanvragen.
Inbreker met zwarte leren handschoenen steelt sieraden uit ene hotelkamer kastje

Overvalpreventietrainingen

Een overval is ingrijpend. Goed voorbereid zijn, maakt het verschil. Tijdens onze overvalpreventietrainingen leren jij en je medewerkers hoe je risico’s verkleint, signalen herkent en juist handelt vóór, tijdens en na een overval. De training is praktijkgericht, interactief en direct toepasbaar. Investeer in veiligheid en geef jouw team de juiste tools om zelfverzekerd en alert te blijven. Deze training gaat door bij minstens 20 deelnemers uit vier verschillende ondernemingen. Privésessies zijn niet mogelijk, dus nodig zeker je (ondernemer)buren uit! Neem contact met ons op voor meer informatie of om een training aan te vragen.

Training aanvragen.

Voorlichting over ondermijning

Tijdens een interactieve voorlichtingssessie leren ondernemers en medewerkers de signalen van ondermijning herkennen. Denk hierbij aan crimineel misbruik van vastgoed, witwassen of drugshandel via legitieme bedrijven. De bijeenkomst is praktisch en gericht op de dagelijkse praktijk. Je leert waar je op moet letten, wat je kunt doen bij vermoedens en hoe je melding maakt. Het doel is om bewustwording te creëren en ondernemers te ondersteunen bij het beschermen van hun onderneming én hun omgeving tegen ondermijnende criminaliteit. Deze bijeenkomst wordt georganiseerd v.a. 20 deelnemers. Benieuwd naar onze voorlichtingsbijeenkomsten? Neem dan contact op voor meer informatie.

Contact opnemen.
Voorlichtingsbijeenkomst met een zaal vol mensen